torsdag 15 september 2011

Det var ett tag sedan

Hej hopp! Är tillbaka på denna bloggen nu igen, efter att jag har förstått att denna sida är betydligt bättre. Surfar mkt på min mobil, så därför vill jag även kunna blogga genom den.

2011 har varit ett bra so far. Jag har träffat min älskling Tommy som är en fin människa. Tycker om honom extremt mycket. Vi letar just nu lägenhet ihop, och allt känns verkligen helrätt!

Jag läser till Tandsköterska numera, och jag tar examen i januari :) längtar till att få börja jobba och tjäna pengar, men samtidigt trivs jag så himla bra i skolan.

Som sagt så har 2011 varit ett himla bra år, och jag hoppas det fortsätter så. Förutom att jag träffat min käraste, så har jag även blivit stolt faster till Johan Melvin Peter :)

Nu ska jag strax sova, men vi hörs snart.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv