tisdag 13 januari 2009

Länge leve Al Ghouti!

Idag har varit en ganska slapp dag, men har endå hunnit med en hel del. Idag gick jag upp klockan 10, vilket är ganska tidigt iaf. Tog det ganska lugnt på morgonen, sen satte jag igång att städa och söka några jobb. Pratade med Sandra och vi bestämde att vi skulle käka sushi, vilket jag aldrig har provat! Först tittade vi på That 70's Show, men sedan hämtade vi syrran och vid 17 tiden bar det av till S-torp för att käka sushi. När vi kom fram så hade japanerna stängt! Öppetiderna var 11-14:30, vad är det för öppetider??! Så det blev MCD istället, där vet man iaf vad man får =P

När vi var mätta och belåtna drog vi hem till mig för att hyra film.
I LOVE SF-anytime! Efter lite velande valde vi att se Arn filmerna och vi börja såklart med den första, dumt vore väl annars. När vi hade sett den första filmen så ville vi såklart se den andra.

Just nu är jag sur på dig Janne Guillou, varför skulle han dö sådär i slutet! Så jobbigt! Usch nä, nu e jag pissed! Godnatt!

Ps. Al Ghouti är lite ful-snygg endå, och Cecilias hår vill jag bara ha! Ds.

Dagens fjäril!








Dagens ollonborre!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv