onsdag 14 januari 2009

Träning = Skönt!

Gud vad jag känner mig nyttig idag, har ätit sunt och tränat ganska hårt =) Imorgon får vi ändra på det! hehe :D Mitt egna tråkiga lilla nyårslöfte är att äta fler gånger under dagen och nyttiga saker, fast det gäller inte alltid =P Ibland får man faktiskt synda.

Var ett tag sedan man träffade R nu, tråkigt! Sen jobbar han hela helgen så det blir inte av att vi ses då, men men det är hans tur att ta tag i den saken...

Nu ska jag läsa! Stieg Larsson "luftslottet som sprängdes" =)

Sen e det dags att sova!

1 kommentar:

Johanna sa...

hehe.. låter som ett bra nyårslöfte ;) ska man klara mönstringen så e de nåt jag oxå hade behövt ha som nyårslöfte, haha
men min självdisciplin brister även där.. :S :P
sitter i skolan nu, i datasalen. har precis gjort utvärderingen, tradigt.
men va ju tvungen å komma pga försenad bok.. så drygt!
ha det, pussss

Bloggarkiv